Zapytania ofertowe i przetargi:

Zapytanie ofertowe AN/07/04/2025

Numer referencyjny: Zapytanie ofertowe AN/07/04/2025

Szanowni Państwo/Szanowna Pani/Szanowny Panie,

Fundacja WWF Polska zaprasza do składania ofert na usługę wykonania, transportu i montażu 100 tablic z wytypowanych przez zamawiającego/i/lub wykonawcę lokalizacji, a w razie potrzeby zdobyciem wymaganych pozwoleń od zarządców terenu (Urzędy Gminy, Urzędy Morskie itp.) na posadowienie tablic.

Zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w Zapytaniu Ofertowym zamieszczonym poniżej.

Osobą wyznaczoną do kontaktów z Wykonawcami w zakresie zapytania ofertowego jest Pani Magdalena Wieczerzyńska, adres e-mail: @email.

Adresy mailowe, na które należy przesłać ofertę: @email i @email.

Oferty prosimy składać do dnia 14.04.2025 r. do końca dnia.

Pytania i odpowiedzi:

Pytanie 1: w udostępnionych dokumentach brakuje formularza ofertowego. Czy posiadają Państwo taki wzór, czy mamy przygotować ofertę na naszym formularzu?
Odpowiedź: Nie wymagamy przesłania oferty na formularzu: możecie Państwo użyć swojego formularza, bądź wszystkie informacje zawrzeć w treści maila.

Pytanie 2: Czy podajemy jedną cenę za cały zakres prac?
Odpowiedź: Prosimy o podanie ceny jednostkowej tablicy i ceny za całość usługi.

Pytanie 3: W jaki sposób podany ma zostać termin realizacji? W związku z tym, że w zakresie prac jest uzyskanie zgód na montaż, terminy te będą w pewnym stopniu niezależne od Wykonawcy? Czy mamy podać termin produkcji i montażu tablic od uzyskania zgody na montaż?
Odpowiedź: Proszę podać termin produkcji, a także możliwości rozpoczęcia montażu – tam, gdzie zgody nie będą wymagane. Rozumiemy, że okres uzyskiwania zgód będzie w dużym stopniu niezależny od Wykonawcy.

Pytanie 4: Ile sztuk tablic będzie do demontażu i utylizacji?
Odpowiedź: Jesteśmy w trakcie inwentaryzacji tablic, liczba będzie zapewne oscylować w okolicy 40-50 sztuk.

Zapytanie ofertowe AN/28/03/2025

Numer referencyjny: AN/28/03/2025

ZAPYTANIE OFERTOWE NR AN/28/03/2025 ZOSTAJE ANULOWANE.

Szanowni Państwo/Szanowna Pani/Szanowny Panie,

Fundacja WWF Polska zaprasza do składania ofert na usługę wykonania, transportu i montażu 100 tablic z wytypowanych przez zamawiającego/i/lub wykonawcę lokalizacji, a w razie potrzeby zdobyciem wymaganych pozwoleń od zarządców terenu (Urzędy Gminy, Urzędy Morskie itp.) na posadowienie tablic.

Zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w Zapytaniu Ofertowym zamieszczonym poniżej.

Osobą wyznaczoną do kontaktów z Wykonawcami w zakresie zapytania ofertowego jest Pani Magdalena Wieczerzyńska, adres e-mail: @email

Adresy mailowe, na które należy przesłać ofertę: @email i @email.

Oferty prosimy składać do dnia 10.04.2025 r.

AKTUALIZACJA z dnia 03.04.2025:

W związku z zmianami w Opisie przedmiotu zamówienie – nastąpiła zmiana w treści Zapytania ofertowego.

M.in. anulowano załącznik nr 1 – Szkic tablicy

W związku z powyższym przedłużeniu uległ termin składania ofert – do końca dnia 10.04.2025.

AKTUALIZACJA nr 2 z dnia 03.04.2025:

Zamawiający w załączniku (Odp_pyt_25_04_03) przekazuje treść pytań do zapytania ofertowego AN/28/03/2025 wraz z odpowiedziami i wyjaśnieniami.

Zapytanie ofertowe nr KD/02/03/2025

Numer referencyjny: KD/02/03/2025

Szanowni Państwo/ Szanowna Pani/Szanowny Panie,

Fundacja WWF Polska zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na usługę fulfillmentu i ewentualnych (opcjonalnych) usług dodatkowych.

Zakres przedmiotu Zapytania znajduje się w Zapytaniu ofertowym zamieszczonym poniżej.

Osobą wyznaczoną do kontaktów z Wykonawcami w zakresie zapytania ofertowego jest bgosk@wwf.pl.

Adresy mailowe, na które należy przesłać ofertę: @email; @email.

Oferty prosimy składać do 02.04.2025 r. do końca dnia.

Termin składania ofert został wydłużony do poniedziałku 07.04.2025 r. do końca dnia.

Pytania i odpowiedzi:

Pytanie 1: Szacunkowa liczba przesyłek – Czy mogą Państwo podać orientacyjne prognozy dotyczące ilości zamówień w skali tygodnia lub miesiąca?
Odpowiedź: To będzie dla nas zupełnie nowy projekt, pierwszy raz będziemy wysyłać produkty fizyczne i ciężko nam oszacować wolumeny. Będzie to pewnie kilkaset zamówień w skali miesiąca. 

Pytanie 2: Liczba i rodzaj produktów – Jak szeroki asortyment planują Państwo magazynować i wysyłać? Czy są to tylko plakaty, czy również inne produkty?
Odpowiedź: We wrześniu planujemy pilotaż z plakatem, a następnie od listopada będziemy chcieli dołączyć do naszego portfolio kolejne produkty, np. kalendarz.

Pytanie 3: Wymagania dotyczące pakowania – Czy poza standardowym etykietowaniem i pakowaniem istnieją specyficzne wytyczne co do opakowań? Czy mają one być np. biodegradowalne, posiadać określone certyfikaty?
Odpowiedź: Zależy nam na opcji najbardziej przyjaznej środowisku przy zachowaniu w możliwie niskich kosztów, chętnie zobaczymy wyceny różnego rodzaju opakowań. W przypadku plakatu myśleliśmy o zwykłej tubie kartonowej, a właściwie podłużnym pudełku (bez elementów plastikowych).

Pytanie 4: Zarządzanie zwrotami – Jak często Państwo przewidują zwroty i czy istnieją jakieś procedury, które powinniśmy uwzględnić?
Odpowiedź: Nie przewidujemy częstych zwrotów. Czy są jakieś procedury, które rekomendują Państwo, żebyśmy uwzględnili? Nie mamy w tej kwestii doświadczenia.

Pytanie 5: Integracja systemowa – Czy mają Państwo określone preferencje dotyczące systemów WMS/ERP lub dodatkowe wymagania co do API i raportowania?
Odpowiedź: Jesteśmy otwarci na to, co zaoferuje Dostawca. Nie mamy wymagań innych niż podane w treści zapytania ofertowego. Ideałem dla nas byłoby otrzymywanie w czasie rzeczywistym informacji o każdym statusie realizacji zamówienia.

Pytanie 6: Opcjonalne usługi dodatkowe – Czy poza fulfillmentem są Państwo zainteresowani drukiem materiałów reklamowych, znakowaniem produktów, personalizacją paczek?
Odpowiedź: Tak

Pytanie 7: Byłoby nam również bardzo pomocne, gdyby mogli Państwo wskazać ewentualne oczekiwania co do SLA (czas realizacji zamówień, aktualizacje stanów magazynowych, raportowanie).
Odpowiedź: Chcielibyśmy, żeby zamówienia były wysyłane w przeciągu 2 dni roboczych. Jeśli chodzi o aktualizacje stanów magazynowych, to na początek wystarczyło by dwa razy dziennie, ale kiedy zwiększymy portfolio produktów i/lub zwiększy się wolumen zamówień chcielibyśmy dostawać te informacje częściej – kilka razy dziennie, żeby móc zareagować i zamówić kończący się towar.

Zapytanie ofertowe – nr KP/24/02/2025

Numer referencyjny: KP/24/02/2025

Szanowni Państwo,

Fundacja WWF Polska poszukuje kandydatów do roli regionalnego koordynatora(ki) wolontariuszy w programie wolontariackim Strażnicy Rzek WWF

Opis przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 1 Zapytanie ofertowe.

CV oraz list motywacyjny prosimy przesyłać na adres: @email.

Oferty prosimy składać do dnia 10.03.2025 r. do końca dnia.

Zapytanie ofertowe nr OP/12/02/2025

Numer referencyjny: OP/12/02/2025

Szanowni Państwo/Szanowna Pani/Szanowny Panie,

Fundacja WWF Polska zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na Zebranie danych przyrodniczych uwzględniających występowanie motyli i ważek oraz awifauny na obszarze północnej części Krowiego Bagna (województwo lubelskie, powiat włodawski).

Szczegółowy opis zakresu zadań i obowiązków znajduje się w załączonym Opisie przedmiotu zamówienia.

Osobą wyznaczoną do kontaktów z Oferentami w zakresie zapytania jest Magdalena Zadrąg, adres e-mail: mzadrag@wwf.pl.

Ofertę należy dostarczyć drogą elektroniczną na adresy:  @email; @email; @email w terminie do 20.02.2025 r. godz. 12:00.

W temacie wiadomości należy wpisać „Zapytanie ofertowe nr OP/12/02/2025”.